2016年11月17日 星期四

「雪曲二」


得意風花雪霽迎
髮如雪撲夢魂驚
揚眉笑對忘情雪
踏雪尋梅趁晚晴

(詩中每句各藏一首包含「雪」字的曲名。)




6 則留言:

  1. 好難喎, 一首都唔識! 撞下先, '踏雪尋梅' 應該有, '忘情雪' 都應該有. :)
    今日唔得閒, 聽日做完治療有時間先去搵YOUTUBE幫手. :)

    回覆刪除
  2. haha, 畀我搵到. d歌名真係幾出人意表.
    睇下啱唔啱啦.

    風花雪月競逢迎
    倘遇無情雪最驚
    踏雪尋梅求上位
    髮如雪白望天晴

    白田先生究竟你識幾多歌架? 有冇盡o既呢? :)

    煮緊飯, 唔玩喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 家務不忘猜歌,談笑間,答案已嵌新作.
      上位? 似娛樂人或中環人語.

      刪除
    2. 第一次寫職場生態之類O既嘢, 白田先生唔好見笑. '求上位'唔好, 改'邀寵眷'好唔好D?

      焗緊豬手, 我係熟手技工嘛, 耐唔耐睇下就得. 有D就一步都行唔開, 焗曲奇就真係要睇住, 冇得玩.

      刪除
    3. 用"偏不獲",豈非更順接前後兩句意味?

      刪除
  3. 睇漏咗白田先生有回應. :) 多謝.

    兩種用字係兩個唔同場景O既想像.

    先生O既'梅'係目的, 我O既 '梅' 仍然係手段, '風花雪月'係無形O既逢迎, 而 '踏雪尋梅' 係有形O既逢迎.

    我冇寫結果, 始終都係為目標尋尋覓覓, 蹉跎到最後. 係一下跳到去'合'.
    而先生O既寫法則更加完整.
    攺三個字教咗我好多, 衷心感謝.

    回覆刪除