2016年12月24日 星期六

愛曲




愛如潮水浪淘沙

宇海浮沉愛火花

最愛是誰休論斷

一生所愛在天涯

 
(詩中每句各藏一首包含「愛」字的曲名)

15 則留言:

  1. 今次我唔出貓, 靠估! LOL

    '愛如潮水', 好似有一首國語歌係咁上下名.
    '愛火花', 應該有咁O既名. XD
    '最愛是誰', 似水流年嗰首?
    '愛在天涯', 定 '一生所愛'? 冇理由淨係 '所愛' 啩? :)

    回覆刪除
  2. 祇知盧冠廷唱的"一生所愛",原來另有新歌"愛在天涯",全靠你查youtube.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩查youtube呀! 真係慘, 估中一次咁多都唔抵得?! 我講咗唔出貓就唔出貓架啦, 我真係冇出貓架!

      盧冠廷咪記得 '我要飛上天上囉' 哈哈! 都唔係, '但願人長久' 都好聽O既.

      刪除
    2. 那首是"天鳥", 盧冠廷成名曲.

      刪除
  3. 白田先生新年快樂!
    香港應該就快倒數喇, 先生唔會又OT啩? XD
    小心保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真巧,除夕約十時半離開公司,否則可多聊一會.

      刪除
    2. 咁忙真係要小心身體至好. 我都大傷風咗幾日, 好彩空氣唔錯, 算好得快.

      以為中國年之前先生都唔會有時間上嚟, 點知已經有三個更新. :)

      刪除
    3. 以前曾情請教,甚麼叫"更新",此語你用得言不符實.
      "更新"是原來有物,以新貌出現,如"萬象更新.
      貼了三篇圖文, 可簡稱"添三新帖".

      刪除
    4. 係喎係喎, 講'有新貼'咪得囉, 點解我諗唔到咁講呢?!

      刪除
  4. 學長好!又一年了,身體好嗎?
    祝學長身體健康,新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝關懷,忙了兩星期,今天才稍作喘息.

      刪除