2018年8月18日 星期六

自況


立秋前後覺初涼

忝顧平生困患嘗

烏有雀屏安中目

殘梅幾度耐風霜

20 則留言:

  1. 早晚已有秋意
    先生可要加衣

    回覆刪除
  2. 一言調侃透心涼
    快意俄成苦酒嘗
    坦腹豈須還雀選
    寒冬尚遠幸無霜

    回覆刪除
    回覆
    1. 似還未讀隱語,不解詩題.

      刪除
    2. 詩題, 咪話講你自己囉, 乜唔係咩?

      你寫雀屏, 我對坦腹, 咪啱囉.

      隠語, 你又唔係唔知, 我從嚟都唔識轉彎架啦, 你冇講, 我點知啫. 我估畀人屈鳴冤啩.

      嗱, 我好公道o既, 如果十一月嗰時佢冇問你, 或者你唔係答 ‘冇’, 咁係佢唔啱, 佢屈你, 佢辜負你, 你可以嬲. 但你答咗 ‘冇’吖嘛, 人哋咪信冇囉, 信誤會囉, 一切個基礎咪唔同咗囉, 重有你冬至係點做呀? 咁人哋係有根據喎, 點怪得人咁諗? 我依家睇咗首詩我都信烏有, 但唔覺得你啱哂囉, 老實講.

      你覺得受屈又唔澄清又唔解釋就已經唔夠誠意啦係咪先?

      好啦, 嬲咪嬲囉, 又使乜嬲成咁呀? 一而再再而三喎, 擺個咩姿態呀? 解鈴還須繫鈴人, 你唔去解個結, 人哋點知你點諗呀? 連你嬲乜都唔知, 鬼敢惹你咩!

      米咁啦, 人生得嗰一百幾廿年, 朋友唔係攞嚟嬲o既.

      刪除
    3. 今日冬至, 今日之後陽氣回昇, 象徵否極泰來, 值得慶祝o既. 恭祝先生事事如意, 樣樣順心.

      ah, 順祝聖誕快樂, 新年進步. :)

      刪除
    4. 友誼乃寬容前因,未必是後果.

      刪除
    5. 聽唔明. 即是絕交呀? 即是陳餘張耳呀?

      刪除
  3. 詩書未讀字幾行,落霞孤鶩畫時光。
    立冬小雪涼初透,大雪不臨路康莊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 首末句稍改作:"未讀詩書字幾行"及"大雪遲臨路坦莊"(都是"仄仄平平仄仄平"), 如何?

      刪除
    2. 謝謝指教! 改正如下:
      *
      未讀詩書字幾行
      落霞孤鶩畫時光
      立冬小雪涼初透
      大雪遲臨路坦莊

      刪除
  4. 白田先生:冬至過後又是聖誕節了,所謂普天同慶,歡樂盈盈。
    恭祝聖誕開懷暢聚,人月爭輝。聖誕快樂! 🌲🐧🌷🍀💖

    回覆刪除
  5. 竟然畀我知道咗'小白兔'係喺邊度嚟, haha!
    我先頭淨係覺得你講得好好笑(我次次都真係笑架), 唔知原來有出處.

    講多聲多謝先. :)
    我等緊人送貨, 走上嚟八下. :)
    點解唔出新作呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. https://www.youtube.com/watch?v=aq8DdkvjlPs

      刪除
    2. 正是! 哈哈!

      我耐唔耐做嘢嗰陣會着個youtube, click一個playlist當有D聲氣, 偶然聽到, 咦? 咁熟o既? 哈哈!

      刪除
    3. https://youtu.be/0fHhme8eIeY

      刪除